ازهمه چی از همه جا


ازهمه چی از همه جا

خوش اومدین


به وبلاگ خود خوش امدید

به این وبلگ گروهی خوش امدید اگه دوست داشتین می تونین عضوبشین ومطلب در این وب پست کنید

کپی در این وبلاگ ممنوع می باشد

 

 

از نویسندگان محترم می خوام که تمیزی را برای بهتر شدن مطلبشان رعایت کنند

این پست ثابت است



نظرات شما عزیزان:

saman
ساعت13:44---5 آبان 1391
همین الان بگو خدابا شکر،راضیم به رضایت،و اینو به شش نفر بجز من بفرست.ببین خدا تا60دقیقه دیگه برات چیکار میکنه.من امتحان کردم و درست بود

TABASSOM
ساعت13:51---17 تير 1390
salam azizam vebat aliye golam

آیلین
ساعت14:43---13 تير 1390
وقتی مطلب میفرستیم مثلا میرم تو شکل تصویر مثلا تو کدوم برم پیوند ویژگی های تصویر از کجا ارسال کنم

آیلین
ساعت10:06---6 تير 1390
سلام وقتی میخوام عکس بزارم باید چی کار کنم ؟یا هر دفعه بعدش وقتی بازم از ورود اعضا میخوام برم تو میگوید اشتباه است

خواهش میکنم سئوال هامو جواب بده لطفا
اگه می خوای عکس بذاری باید عکستو کپی کنی و بعد کلیک راست و گزینه ی چسباندن رو بزنی و سوال بعدی شاید رمز عبور و نام کاربریتو اشتباه می زنی عزیزم


راف ...
ساعت19:51---26 خرداد 1390
لینکت کردم عزیزم آرینا:منم لینکت کردم

سما
ساعت11:46---24 خرداد 1390
سلام ارينا جون به وبلاگ گروهي من و لوس استلا و ساينا هم سر بزن:پاسخ آرینا: باشه عزیزم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: آرینا انصاری | تاريخ: 1 فروردين 1398برچسب:, | موضوع: <-PostCategory-> |